Studiets samlede omfang svarer til et års fuldtidsstudier (60 ECTS) og tilrettelægges således, at det gennemføres som et deltidsstudie over 2 år. Uddannelsen består af i alt fire moduler, som hver tæller 15 ECTS-point. Samlet set ser uddannelsesforløbet således ud: Modul 1 Mediesystemanalyse og målgruppeteori, består af to fagelementer, der hver udgør 7,5 ECTS i alt 15 ECTS, (september-december) • Mediesystemanalyse: én dag hver måned • Målgruppeteori og -analyse: én dag hver måned Modul 2 Fortælle- og formidlingsformer i tværmedial kommunikation, 15 ECTS, (februar-maj) •Fortælle- og formidlingsformer i tværmedial kommunikation: to dage hver måned Modul 3 Kommunikation, projektledelse og formidlingsetik. Består af to fagelementer, der hver udgør 7,5 ECTS, i alt 15 ECTS, (september-december) • Kommunikation og projektledelse i organisationer: én dag hver måned • Formidlingens jura og etik: én dag hver måned Modul 4 Masterprojekt, 15 ECTS, (februar-maj) Én dag hver måned Hvert modul forløber over et semester og afsluttes med en eksamen. Alle moduler kombinerer teori og analyse med praksis. |