Masteruddannelse i tvær- og flermedial kommunikation
Når virksomheder og andre organisationer skal trænge igennem i mediesamfundet, kræver det dybtgående viden om medier, målgrupper og formidling. Master i Cross-Media Communication giver nye vinkler til at løse disse kommunikative udfordringer – på tværs af medier og udtryksformer. Master i Cross-Media Communication er et toårigt deltidsstudie på kandidatniveau. På uddannelsen lærer du at: • Analysere komplekse medieudtryk • Planlægge og gennemføre formidlingsopgaver på tværs af forskellige medier • Vælge de rette medier og kommunikationsformer • Forstå og anvende relevante udtryksformer i analoge og digitale, interaktive medier • Evaluere kommunikationskampagner i forskellige medier og rettet mod forskellige målgrupper • Styre de organisatoriske processer, der knytter sig til fler- og tværmedial kommunikation Master i Cross-Media Communication giver et professionelt løft og skaber mulighed for udvikling af det personlige karriereforløb og det faglige netværk.
Adgangskrav Mindst 2 års relevant erhvervserfaring samt en kandidat-, bachelor- eller anden mellemlang videregående uddannelse, der indeholder mindst 30 ECTS kommunikation, formidling, samfundsvidenskab eller erhvervsøkonomi. |