|
Udgave: |
Forår 2013 Hum |
Årsværk: |
15 ECTS |
Semester: |
1. af 1 |
Institutter: |
Institut for Medier, Erkendelse og Formidling og Datalogisk Institut |
Undervisere: |
Klaus Bruhn Jensen og Jørgen Bansler |
Skema- oplysninger: |
Vis skema for kurset Samlet oversigt over tid og sted for alle kurser inden for Lektionsplan for Det Humanistiske Fakultet Forår 2013 Hum |
Indhold: |
Faglige mål * planlægge og gennemføre en analyse af de kommunikative netværk, som et eller flere medier eller andre virksomheder indgår i * beskrive og forklare de kommunikationsmønstre, der eksisterer mellem et eller flere medier og deres brugere, og mellem brugerne indbyrdes * redegøre for netværkskommunikationens rolle i forbindelse med givne private og/eller offentlige virksomheders udvikling af forretningsprocesser, varer og tjenesteydelser * vurdere og perspektivere anvendeligheden af netværkskommunikation i forhold til bestemte medier eller andre virksomheders opbygning og målsætninger. |
Eksamensform: |
Fri skriftlig hjemmeopgave |
Kursus hjemmeside: |
|
Sidst redigeret: |
24/1-2013 |