uc:sendtilenven runat server id uc_sendtilenven
Ændre størrelse på tekst Print

Medier som kommunikative netværk


Semesterangivelse: Forårs kursus

 


Udgave: Forår 2013 Hum
Årsværk: 15 ECTS

Semester:

1. af 1
Institutter: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling og Datalogisk Institut
Undervisere: Klaus Bruhn Jensen og Jørgen Bansler
Skema- oplysninger:  Vis skema for kurset
Samlet oversigt over tid og sted for alle kurser inden for Lektionsplan for Det Humanistiske Fakultet Forår 2013 Hum
Indhold: Faglige mål
* planlægge og gennemføre en analyse af de kommunikative netværk, som et eller flere medier eller andre virksomheder indgår i
* beskrive og forklare de kommunikationsmønstre, der eksisterer mellem et eller flere medier og deres brugere, og mellem brugerne indbyrdes
* redegøre for netværkskommunikationens rolle i forbindelse med givne private og/eller offentlige virksomheders udvikling af forretningsprocesser, varer og tjenesteydelser
* vurdere og perspektivere anvendeligheden af netværkskommunikation i forhold til bestemte medier eller andre virksomheders opbygning og målsætninger.
Eksamensform: Fri skriftlig hjemmeopgave
Kursus hjemmeside:
Sidst redigeret: 24/1-2013



Københavns Universitet