uc:sendtilenven runat server id uc_sendtilenven
Ændre størrelse på tekst Print

OPRETTES IKKE - Faget Pædagogik og pædagogisk teori - aktuelt


Semesterangivelse: Udbydes ikke

 


Udgave: Åbent Universitet 2012-2013
Studie Element Nr: 47550024-E12
Punkter: 15 ECTS
Pris: 3.000 kr. Efter 1. maj tillægges gebyr på 300 kr
Varighed: September 2012 - januar 2013
Institutter: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, Afdeling for pædagogik, Njalsgade 80, 2300 København S
Studieordning: Grundfagligt studium, 2005-ordningen, rev. 2007, Modul 5
Uddannelsesdel: Bachelor niveau
Kontaktpersoner: Studiesekretær, Pia Karstoft Andersen, mail: karstoft@hum.ku.dk
Skema- oplysninger: Ti 17-21 i 12 uger
Skema- oplysninger:  Vis skema for kurset
Samlet oversigt over tid og sted for alle kurser inden for Lektionsplan for Åbent Universitet Humaniora Åbent Universitet 2012-2013
Undervisnings- periode: 4/9-12
Undervisnings- form: Holdundervisning
Indhold: Kurset består af forelæsninger og præsentationer af aktuelle pædagogiske forskningsområder, -arbejder og problemstillinger. Den studerende arbejder primært i grupper, og vælger inden for en af flere udvalgte overordnede pædagogiske tematiseringer og storgrupper at arbejde med et nærmere specificeret aktuelt pædagogisk tema, en problemstilling eller en teori under vejledning af en underviser. Den studerende udarbejder en mindre skriftlig rapport som udkast til den fri skriftlige hjemmeopgave. Der indgår opponentvirksomhed af andre studerendes arbejde. Den skriftlige rapport fremlægges med efterfølgende opposition og diskussion inden for storgruppen. Der udøves opponentvirksomhed i forhold til mindst én anden afsluttende skriftlig rapport.
Ansøgningsfrist for Åbent Universitet: 1. maj 2012
Eksamensform: Se studieordning
Kursus hjemmeside:
Bemærkninger: Kurset oprettes ikke efterår 2012 grundet for få kvalificerede ansøgere. Det kan søges som Tomplads på dagsstudierne efterår 2012 inden 1. juni, kontakt Åbent Universitet for nærmere info.
Undervisnings- sprog: Kun dansk
Sidst redigeret: 26/6-2012



Københavns Universitet