uc:sendtilenven runat server id uc_sendtilenven
Ændre størrelse på tekst Print

Mediesystemanalyse og målgruppeteori, Fagelement B: Målgruppeteori og -analyse


Semesterangivelse: Forårs kursus

 


Udgave: Efterår 2012 Hum
ECTS points: 7,5
Årsværk: 1/8

Semester:

1 semester
Institutter: Medier, Erkendelse og Formidling, Afd. for Film- og Medievidenskab
Undervisere: Kasper Bering-Liisberg
Skema- oplysninger:
Indhold: Formålet med fagelementet Målgruppeteori og -analyse er, at den studerende efter afsluttet eksamen har erhvervet en grundlæggende viden om kommunikations- og målgruppeteori i forhold til forskellige medier, herunder kender og kan bruge relevante begreber om og redskaber til at analysere modtagersituationen; kan planlægge og gennemføre målgruppeanalyser og målgruppetest i forhold til konkrete kommunikationsopgaver, herunder undersøge hvordan et mediebudskab modtages, og kan evaluere målgruppeanalyser og -test.
NB! Kun for studerende på Masteruddannelsen i Cross Media Communication
Kursus hjemmeside:
Undervisnings- sprog: Kun dansk
Sidst redigeret: 17/11-2011



Københavns Universitet