uc:sendtilenven runat server id uc_sendtilenven
Ændre størrelse på tekst Print

Masterprojekt - Cross-Media Communication


Semesterangivelse: Forårs kursus

 


Udgave: Åbent Universitet 2011/2012
Studie Element Nr: 47770306-F12-1
Punkter: 15 ECTS
Pris: 23.750 kr. Efter 1. feb. tillægges gebyr på 300 kr
Varighed: Februar - juni 2012
Institutter: Institut for Medier, Erkendelse og Formidling, Afdeling for Film- og Medievidenskab, Njalsgade 80, 2300 København S, Uddannelsens hjemmeside
Studieordning: Masteruddannelsen i Cross-media communication, 2005-ordningen, rev.2008, modul 4, fagelementnr. 306
Uddannelsesdel: Kandidat niveau
Kontaktpersoner: Lektor Kjetil Sandvik er faglig koordinator for Master i Cross-Media Communication, tlf. 24 94 47 70; eller e-mail: sandvik@hum.ku.dk
Andre undervisere: Dan Pedersen, e-mail: danp@hum.ku.dk og Paul Matelmann, e-mail: paul@media4masses.dk
Skema- oplysninger: Undervisningen tager form af fire éndagsseminarer: fr: 10/2, 23/3, 20/4 og 11/5. Alle dage 9-16. Lokale 24.2.11. Bemærk: fr 11/5 i lokale 21.1.21. Nærmere oplysninger tilsendes kursisterne efter betaling.
Skema- oplysninger:  Vis skema for kurset
Samlet oversigt over tid og sted for alle kurser inden for Lektionsplan for Åbent Universitet Humaniora Åbent Universitet 2011/2012
Undervisnings- form: Seminarer og individuelle vejledningsforløb.
Indhold: Masterprojektet kan bestå af:
1) at udarbejde af en længere teoretisk og/eller analytisk skriftlig opgave på baggrund af en problemstilling, som knytter sig til et eller flere af masteruddannelsens emneområder – fx en analyse af en bestemt organisation i netværkssamfundet eller af projektledelse af kommunikationskampagner i offentlige institutioner.
2) at tilrettelægge og producere et fler- og tværmedialt formidlingsprojekt ud fra en konkret kommunikationsopgave og rettet mod specifikke målgrupper. Det kan fx være et kommunikationsprojekt, som en organisation/virksomhed har brug for at få løst eller et pilotstudie til et sådant. I tilknytning hertil udarbejdes en skriftlig opgave med fokus på en kommunikationsteoretisk analyse af den konkrete formidlingsopgave.
Ansøgningsfrist for Åbent Universitet: 1. februar 2012
Faglige forudsætninger: Gennemført modul 1-3
Eksamensform: Se studieordningen
Kursus hjemmeside:
Undervisnings- sprog: Kun dansk
Sidst redigeret: 9/2-2012



Københavns Universitet