uc:sendtilenven runat server id uc_sendtilenven
Ændre størrelse på tekst Print

Digital strategisk kommunikation


Semesterangivelse: Forårs kursus

 


Udgave: Forår 2013 Hum
ECTS points: 15
Årsværk: 1/4

Semester:

1
Institutter: Medier, Erkendelse og Formidling, Afdeling for Film- og Medievidenskab
Skema- oplysninger:  Vis skema for kurset
Samlet oversigt over tid og sted for alle kurser inden for Lektionsplan for Det Humanistiske Fakultet Forår 2013 Hum
Indhold: Digital strategisk kommunikation opøver de studerendes evne til at planlægge en virksomheds eller organisations udadvendte kommunikationsstrategi med brug af digitale medier og under inddragelse af relevante teoridannelser. Modulet giver et overblik over de digitale mediers rolle i forskellige samfundssektorer med særligt henblik på tilrettelæggelse af strategisk kommunikation og præsenterer de digitale medier i deres politiske, økonomiske og kulturelle kontekster, og der lægges særlig vægt på deres konkrete og målrettede anvendelser. Endvidere gennemgås kommunikationsstrategier som f.eks. "storytelling" og "branding" samt deres udformning med henblik på formidling gennem digitale medier, og der introduceres til udvalgte aspekter af receptionsanalyse, målgruppeanalyse og organisationsanalyse med særlig relevans for digitale medier.
Kursus hjemmeside:
Undervisnings- sprog: Kun dansk
Sidst redigeret: 2/7-2012



Københavns Universitet